23 August 2015

Vivix dan Vitalea Penawar Keletihan Yang Telampau

Jangan pandang remeh keletihan terlampau. Banyak masalah timbul kalau asyik letih jer. Kerja tertangguh, stress, kulit muka cepat tua, cepat marah dan macam2 risiko penyakit lain. Bila dah penat dan nak marah2 je, nanti hisyy macam2 yang kurang elok nanti jadi
Kalau saya pulak, kalau minggu tu saya rasa macam penatt gilerrrrrr, saya pastikan saya minum Vivix 1sudu besar awal pagi. Kalau tak sempat telan vivix, saya akan telan Vitalea 2 biji
VIVIX menggalakkan pembentukkan baru Mitochondria untuk meningkatkan tahap tenaga di dalam sel. Mitochondria ni lah yang bertindak sebagai penjana tenaga dalam sel. Kalau mitochondoria ni 'sakit', maka sel pun 'sakit'.

VITALEA bukan sekadar mengandungi 12vitamin dan 15 mineral yang diperlukan badan tapi BIOTIN didalamnya penting untuk menghasilkan tenaga, Tak semua multivitamin ada BIOTIN ni sebab unsur ni mahal.
Vitalea dan Vivix kedua2nya membantu anda memperolehi tenaga luar biasa
Walaupun satu tu dah berusia 100tahun, satu lagi 5tahun, tapi kedua2 pun terbaik. SHAKLEE LUAR BIASA gittewww

Korang pilih sendiri nak dalam bentuk liquid atau tablet