25 May 2016



YES!!! KINI AKU BEBAS DARI BATU KARANG
==================================

Yeay....selesai bab batu karang yang saya kongsikan. Bagi sesiapa yang tak sempat baca atau terlepas pandang boleh klik album BATU KARANG dan klik gambar ye. Setiap maklumat ada pada gambar 😃

Orang biasa nampak...kalau ada batu karang...operate buang jelah. Apa susah😀
Uih. Kalau operate buang tu takde kesan sampingan atau sakit lain takpe jugak.

Ni potong sel, tisu badan kita tu. Korek ke dalam. Pastu jahit. Sape sakit? Kita jugak kan. Benda yang dah "diselongkar" tak sama dengan yang asal. Betol?

Ada juga yang main tembak je. Hancur batu tu.

Pengubatan berbeza-beza mengikut jenis batu karang.

Sekali kena boleh lagi. Tapi kalau asyik kena je batu karang...tahankah kita menahan sakit ni?

Kos pulak bukan murah kan. Betol doktor Suresh dalam komentarnya mengenai batu karang ni cakap...kita kena ubah gaya hidup kita.

Daripada yang tak mau makan makanan yang bernutrisi lengkap,..kita lengkapkan nutrisi.

Itu cara ubah gaya hidup.

Yang suka ngelak dari minum air kosong banyak..kini kita minum air kosong banyak-banyak. Dan macam-macam lagi kan.

Namun, ada yang miliki kekangan masa. Nak cari makanan yang cukup segala zat.

Ada juga yang alami masalah sayur dan buah kat kedai yabg dah berkurun dah. Yang sah-sah nutrisi tak setinggi semasa berada di tanah dan di pokok kan.

Ada juga yang sangat costly bila nak ambil makanan yang penuh khasiat tanpa sebarang kerosakan nutrien padanya.

Jadi, kita boleh ambil alternatif untuk lengkapkan keperluan badan kita dengan menampung yang kurang itu dengan cara mengamalkan suplimen Shaklee.

Ia murah. Lalui ujian klinikal. Dan harganya murah sangat.

Kita boleh dapatkannya dengan cepat. Tak perlu kita nak sukat berapa dos. Shaklee sudah bantu kita melalui kajiannya.

Suplimen mana satu dalam Shaklee yang membantu kita mencegah penyakit batu karang ni?

Ia adalah...

1. B-Complex

Tujuannya untuk menurunkan oksalat (garam mineral) yg membentuk batu karang

2. Vita-C

Mengasidkan urin. Batu karang tidak akan terhasil dalam urin berasid

3. OsteMatrix

Mengandungi Magnesium yang menurunkan oksalat & mencegah pembentukan batu karang. Ia juga berfungsi untuk terus serap kalsium ke dalam darah kita.

4. Alfalfa Complex

Mengurangkan infeksi & inflamasi

5. Carotomax

Menyembuhkan luka di urinari akibat batu karang

6. Lecithin dan omegaguard

Membakar lemak berlebihan yang mendorong pembentukan batu karang

Dan yang paling premium produk dalam Shaklee...iaitu Vivix.

7. Vivix

Membantu dalam membaikpulih sel dan lindungi sel dari antioksida.

Set ini boleh membantu untuk pecahkan dan keluarkan batu karang ini. Insyaallah.

Kos laser batu karang almost RM5000 sekali buat tau. Sayang kat duit kan! Kalau tak buat, seksa pulak.

Jadi kita usaha dengan cara penjagaan nutrisi.

Set ini terus dapat FREE MEMBERSHIP tau. Dan terus dapat harga ahli.😀💪💪💪

Jimat sehingga 20% tau. Perghhh!! Untung. Tapi...tak sampai pon RM900 tau set lengkap ni.

Jauh sangat beza dengan kos laser atau pembedahan buang batu karang. Jimat 82% tau berbanding kos laser batu karang.

Jomlah usaha perbaiki kesihatan sendiri. Dan lepas tu ubah gaya hidup kita

#LATTeam