5 December 2016

Kenangan Musim Hujan




Musim hujan je skang ni.panas datang pon sekejap aje.maka memori zaman kanak kanak ribena dulu menjengah

Seronok tau time hujan. Salu mintak izin ngn abah nak main hujan.hhaha. Abah suka laa kami main hujan sambil kami kena cuci longkang rumah.jimat air!

Dalam hujan lari lari pastu masuk dalam lopak air.best sebab rumah saya ada rumput karpet penuh.so kalo men hujan takde la kena kotoran tanah.hehe

Skang ni bila hujan ada juga terpikir nak bagi irfan dan aisyah main.tapi bila pikir skali lagi hujan skang ni tak macam dulu dah kna cancle balik.haha

Korang main ujan tak?????

Shaklee Consultant & Business Leader
🌿Iera Zul .012-9153763

#shakleeraub
#sahabatgua18
#tsunamishaklee
#liveamazing
#shakleeeffect
#landmarkstudy