22 December 2016

Kulit Makin Cantik dengan Vivix







TAK TUMBUH TAK MELATA
TAK SUNGGUH ORANG TAK KATA

Alhamdulillah mendengar feedback positif antara perkara mengujakan aka excited bagi kak iera tau!!hehe
Yela..bila customer kongsikan taraf kesihatan semakin baik merupakan moment tak terucap kata -kata.
Macam pelanggan akak sorang ni mula mula akak dah ajak join ahli.sebab beliau nak cari vivix masa tu.Akak cadangkan masuk ahli untuk penjimatan harga sebab beliau nak konsisten vivix selepas ni.
Antara Kesan positif vivix yang dirasai :
. Badan rs bertenaga
. Kulit makin cantik, berseri, lembap
. Parut semakin pudar
. Mengurangkan jerawat
. Mengawal berat badan
. Memulihkan luka2 dan ekzema
. Tiada masalah keguguran rambut
. Kuku semakin kuat dan sihat



Ha..ni dia mesej cutomer kak Iera ni



Inii pula antara testimoni lain pengambilan vivix pada Kak Ju.Beliau juga salah seorang sideline dalam group Shaklee kami.







[GOSIP VIVIX]

Haa...Meh Kita bergosip Sakan sikit hari ni.
Gosip bukan sebarang gosip tau.
Tak de kat Suratkhabar atau majalah.
Hehe...
Kalau Nak tahu #vivixshaklee mendapat tempat di hati artis Malaysia seperti Rita Rudaini, Emma Maembong, Ashraf Muslim Dan Ayu Raudhah.mereka antara jutaan peminat kepada Vivix.
Mereka memilih Vivix sebab;
💅🏻kerjaya mereka yang memerlukan sentiasa kelihatan cantik Dan berseri 


🌛🌞perlu cergas Dan bertenaga sebab tempoh penggambaran kadang-kadang mengambil masa yang panjang-minum sesudu sebelum/Selepas bangun Tidur amat bagus diamalkan sebab Vivix membantu badan mereka recaj semula 


👑perlu supplemen yang mudah untuk diamalkan Dan dibawa kerana kerjaya mereka sentiasa mengejar masa-Vivix dalam Botol plastik yang bebas BPA Dan mudah dibawa 


😉wajah perlu kelihatan muda sentiasa barulah produser bagi watak utama-Vivix mampu menjadikan mereka 25 tahun lebih muda Dari usia sebenar 


Haa... Nampak Kan? 4 sebab Kenapa artis Ini mengamalkan Vivix dan mereka telah membuat pilihan yang bijak.
Vivix adalah Selamat, berkesan, semulajadi Dan telah mendapat pengiktirafan #landmarkstudy.

Dapatkan promosi bulan Ini dengan membeli twinpack dapat diskaun 5% atau borong 6 percuma 1.



Alhamdulillah.. Izinkan kak Iera Zul bantu lebih ramai kawan kawan di luar sana


Shaklee Consultant & Business Leader
🌿Iera Zul .012-9153763