10 May 2017

5 Ciri Kolagen Terbaik di Pasaran

Bila umur mula menjengah fasa 30-an penghasilan kolagen dalam tubuh mula berkurangan.Maka marilah kita bersama sama menjaga kesihatan dan kecantikan diri dengan pengambilan kolagen tambahan dari sumber luaran.
Tapi tahukah kita ciri -ciri kolagen terbaik?
Penting untuk tahu, bukan nya pakai beli berdasarkan testimoni kebanyakan kolagen di pasaran

Jom Kak Iera kongsikan ciri-ciri dan juga pemilihan kolagen terbaik.

1. Collagen Powder Shaklee mengandungi 4000mg proprietatri RSS (Sisik Ikan Merah) kolagen. Ia adalah kolagen yang sangat berkualiti tinggi dan tulen yang diekstrak daripada sisik ikan merah.

2. Collagen Powder Shaklee bukan sahaja dihasilkan daripada sisik ikan merah malah dicampurkan dengan 6 lagi ramuan utama yang tinggi antioksidan dan kaya dengan vitamin-vitamin lain. Antaranya ekstrak biji Camelia Japonica, Ekstrak kekerang, Lactobacillus acidophilus, Vitamin C dan B, Ekstrak Pfaffia, dan Elastin dari kolagen ikan. Ramuan ini digabungkan untuk mempertingkatkan keberkesanan kolagen RSS dan menyokong kecantikan dari luar dan dalam.

3. Collagen Powder Shaklee mempunyai saiz molekul yang sangat ringan iaitu kira-kira 1,000 Dalton. Ia  sangat mudah diserap oleh badan.

4. Collagen Powder Shaklee tidak mengandungi perasa tambahan, pewarna, bahan penggalak, gula tambahan, dan ianya selamat, semulajadi dan 100% tulen.

5. Collagen Powder Shaklee mudah larut dan senang disediakan. Hanya campurkan ke dalam minuman pilihan anda. Minuman pilihan saya ialah Collagen Powder Shaklee bersama ‘Fresh Orange’. Memang terbaik rasanya!

Cakap pasal kolagen Shaklee best tau kolagen ni, sebab kita boleh lihat  kesan yang cepat. Kalau ambil 4-5 sachet pun dah boleh dapat kesannya.

Macam kak Iera memang akui tak konsisten ambil.Pas bersalin kat Aisyah ritu ade ambil sekejap.

Muka tak berminyak macam selalu, parut kat muka semakin pudar

kuku & rambut menjadi lebih sihat & kuat.

Menyusu? Memang takde masalah susu drop ke apa malah memang membantu penyusuan ibu

dan kolagen juga baik untuk kesihatan sendi tau..juga akan meningkatkan metabolisme kita.

Ibu yang menyusu juga turut terkesan kalau ambil kolagen ni kerana kolagen boleh membantu meningkatkan penghasilan susu badan.





Jangan lupa, jika anda nak cuba kolagen Shaklee yang terbaik di pasaran ni boleh la hubungi kak Iera di 012-9153763