20 August 2017

Rambang Mata Bila Shopping?

Shopping??

Wah...dah nama nya pompuan kan. Suka la nengok tudung,baju,kasut,handbag.lumrah Kan?





Masa kak Iera duk Kl dulu suka sgt jalan TAR.syurga shoping pompuan Kan? Hehe salu beli Kain pasang la takpon blouse utk gi kerja.

Skang ni simptom membeli Tak boleh on selalu
Satu ,sebabnya sejak "ramai rakyat" ,masa nak keluar tu agak terhad .sejujur nya nak beli apa pun kak Iera memang suka gi beli direct Kat kedai je sebab dah terkena banyak kali bila beli shoping huhu😂😂😂Tudung kak beli.. jarang la singkat la.Baju Tak sama warna dalam online

Pesanan kak Iera..shoping la tapi mesti berpada pada.ikut kemampuan, kna dahulukan kepentingan.Jangan la tiap bulan shoping,baik simpan utk tabung  kecemasan

Suka shoping dan berhabis untuk baju,pendidikan anak anak lagi . hihihi

#akaksempoi
#gempakss
#gempakbintang