22 February 2018

Perjuangan Dalam Bisnes Shaklee

Perjuangan
Bila berbisnes ni kita kebanyakan nak untung je?
Eh oh yeke?
Memang dik non semua orang meniaga nak untung
Kalau tak kan lah maksud perniagaan tu sendiri aktiviti jual beli untuk mendapat keuntungan
Tapi kami di Shaklee, selain nak mengejar untung kami ada misi visi kami yang utama
Nak educate masyarakat memilih supplement atau produk yang "BETUL" bila nak di amalkan dalam diet dan juga kehidupan seharian
Produk yang betul betul di yakini selamat dan juga berkesan
Yang diuji dulu dengan kajian klinikal
Ada yang mengambil masa bertahun tahun
Youth sendiri terhasil setelah 8 tahun penyelidikan
Korang boleh bayang tak masa untuk 8 tahun?
Bukan 8 bulan ye...