22 February 2018

Rasa lemau?




hihi sebenarnya perkara ni biasa..
sama ada dalam kehidupan seharian atau pon bisnes
rasa malas jap
rasa nak berehat -rehat aje taknak buat apa -apa
Kak Iera rasa semua pernah kan rasa macamni ?
tapi bahaya kalau kita layan semua ni lama lama
So macamna nak keluar dari rasa lemau ni?
Kalau rasa lemau kat rumah ..
keluar la kejap pergi jalan jalan
pergi bandar ke sekejap
susana yang lain dari kebiasaan biasanya kan merubah mood kita yang lemau ni
kalau dah keluar tu pergilah lepak lepak kat kopitiam ke minum kopi panas ke
layan kek kat secret ke
( sekali sekala je tau )hahaha
Kalau yang muslim sentiasa amalkan istigfar
banyakkan zikir,baca quran
Jangan lemau lemau lama sangat,
sebab lemau ni tak boleh bagi sale kat bisnes kita hahahaha
Jom back on track!