10 February 2018

TAKUT?


Semua ade benda yang kita takutkan
betul tak?
ketinggian?
takut hantu?
takot cicak?hahaha
Kak Iera paling takut nak drive masa dulu
pikir yang ade kereta nak langgar la
lari besar la lalu himpit la
lepas dah boleh bawak kereta takut pulak nak bawak kat bandar besar tambah tambah lagi highway ke bawak kat kl ke
asik pikir orang cucuk kat belakang la..
nanti keret amati tgh jem macamna la..
takot terlepas jalan la,silap jalan la..
but Alhamdulillah..mggu lepas bila suami ajak bawak sorang satu kereta
teman dia ke kl nak hntar peugeout ke workshop
dup dap jugak memula wei,,serius pucat dah muka aku!
dah la kena bawak mek nul ni..dari rumah pengasuh nak blk rumah pon dah macam macam
boleh ke nak ulang ke kl ni?
istigfar..tarik nafas dalam dalam
satu je kak Iera pikir...insyallah Allah permudahkan
doa doa doa supaya dipermudahkan
tenang emosi bila drive
Bila kak iera dalam keadaan 'terpaksa'
alhamdulillah semua ok smpaila balik ke Raub semula
tapi jangan tanya lah berapa lagu dan habis zikir dah aku nyanyi untuk budak cerdik sebelahku.hahahah